03 February 2011

BLOG SMU Pekan Kunak Sabah Berwajah Baru..





بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah.. dipanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Sang Pencipta diatas kudrat yang telah diberikan kepada kita untuk bertemu tahun 2011 ini. serta selawat dan salam kita panjatkan keatas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w kerana dengan usaha gigih baginda menyebarkan Islam sehingga kita dapat menikmati nikmatnya iman dan islam pada hari ini. Bak kata orang putih “Islam the way of life” . Mudah-mudahan lembaran jadual kita pada tahun ini lebih baik dan lebih selaras dengan tuntutan Islam.

Berkat nikmat yang Allah karuniakan, akhirnya penulis dapat menyiapkan laman sesawang atau ringkasannya Blog Sekolah Menengah Ugama Negeri (SMU) yang dahulunya lebih dikenal dengan Sekolah Menengah Ugama Islam Kunak (SMUIK) ini dengan jayanya walaupun terdapat beberapa kekurangan dan insya Allah akan dipertingkatkan pada lembaran yang seterusnya. Pada asalnya SMUIK telah pun memiliki blog tersendiri sebelum ini, namun telah berlaku beberapa masalah yang seterusnya membawa kepada cadangan agar SMU memiliki website yang terbaru bagi memuatkan news ataupun peristiwa SMU selaras dengan permulaan kalendar  persekolahan pada sesi 2011.

Segala cadangan ataupun saranan serta komen untuk mempertingkatkan lagi kualiti blog ini adalah amat-amat dialukan khususnya dari warga SMU @ SMUIK mahupun Alumni SMU serta pelawat yang sudi memberikan makulum balas. Mudah-mudahan usaha yang kecil ini dipermudahkanNYA dalam memartabatkan wadi yang akan melahirkan "doktor-doktor masyarakat"  @ PROtaz (professional ustarz) pewaris Islamic Generation.

2 comments:

smankunaksabah.blogspot.com said...

ahlan wasahlan.. ^_^

hanhbah said...

smuik terbaik.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jumlah pengunjung